Ostetaan musiikkia

Musiikkiaiheinen keskustelu
Vastaa Viestiin
Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Ostetaan musiikkia

Viesti Kirjoittaja Bocephus » Ma 05.09.2005 18:35

Ostetaan: David Allan Coen levy "Johnny Rebel" :twisted:

highwaywoman
Viestit: 153
Liittynyt: La 03.09.2005 18:22
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja highwaywoman » Ma 05.09.2005 21:15

Hei Bocephus!

Oletko kysellyt Auvisen Pekalta (Country&Related-kotisivuiltaan) tuota levyä?
Hänhän pystyy tilaamaan mistä vain musiikkia, minä olen ollut hänen "kanta-asiakkaansa" jo vuosia!
Nytkin odottelen suurta tilausta rapakon takaa, Pekan avustuksella!
Loisto tyyppi!!
(Jos sulla ei oo hemmon kotisivuja Kirjanmerkeissäsi, voin laittaa yv:nä sen sulle)
"And I can sing all them songs about Texas..."

Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Ostetaan musiikkia

Viesti Kirjoittaja Bocephus » Ke 07.09.2005 17:21

Howdy Highwaywoman!

Ostan alan levyt aina Fennicasta mutta tätä levyä en sieltä nyt voi hankkia. Olisin kiitollinen jos voisit/viittisit lähettää mulle sen hepun osotteen tai puhelinnumeron. Ois näitä ollu DAC kotisivuillakin myynnissä mut eihän tämmönen vanha satulapummi omista luottokorttia eli se siitä. Nää taitaa olla kaikki kolme X-Rated-levyä jollain lailla real outlaw kamaa. Mut kättä hatun liereen jo etukäteen. :lol:
"South´s gonna rise again"

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 07.09.2005 17:51

Ootkohan nyt aivan varma. Taavetti teki kaksi X-rated levyä ja yhden compilaation ("Underground", "Nothing Sacred" or the "Best of the X-rated" CD's ), mulla on ne (Suosittelen!!!) ja Taavetti itse myy niitä Ainoilla Oikeilla sivuillaan http://www.officialdavidallancoe.com/ -taisit käyä rip-off saitilla...

Johnny Rebel oli tosi huono laulaja joka teki White Power Rasismimusaa (löytyy netistä) ja Cityjutut väittää että David oli Johnny Rebel. No way. kuuntele ite. Ja myös daavid sanoo "AND I, (DAC), AM NOT JOHNNY REBEL. NEVER WAS & NEVER WILL BE!" -DAVID ALLAN COE.

Davit teki vitsinä muutamia "rasistisia" biisejä, kuten Nigger Fucker" (Loistava biisi!) mutta ei missään nimessä ole Johnny Rebel...
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Ostetaan musiikkia

Viesti Kirjoittaja Bocephus » Ke 07.09.2005 18:15

Joo ei ne ollu viralliset sivut mut kolmee levyy ne kauppasi ja pari niistä oli jotain fakifaki tavaraa ja yx sit biisien nimistä päätellen jonkun luokan kannanottoa!? Se oli kai joittenkin baikkerien sivuja www.davidallancoe.com.
Mä oon kyllä sitä mieltä et DAC ei oo eikä varmaan tuu olemaankaan koskaan mikään maailman parantaja, thank god for that! :oops:
"South´s gonna rise again"

Charlie
Viestit: 782
Liittynyt: Pe 02.09.2005 19:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Charlie » Ke 07.09.2005 18:27

Jep. Toi sun osoite on juuri Se Rip-Off saitti... Tilaa suoraan Daaviilta, se saa rahat lyhentymättöminä ja tää city-juttu-nahkapää-kluk-kluk-klan homma voi jo loppua.

(Nigger Lover on hyvä biisi, ei niinkään rasistinen mutta hauska) ( Johnny Rebel on ihan paskaa...)

Mika
Hoka Hey!
mika at equstom.fi

Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Ostetaan musiikkia

Viesti Kirjoittaja Bocephus » Ke 07.09.2005 19:04

No emmäkään mikään Kuk-klux-klan fani ole(oikeesti) ja tukkakin on vielä päässä. Mut siinä ollaan varmaan samaa mieltä et äijä on tehny paljo hienoa musiikkia varsinkin sanotusten osalta. Ostin muuten just ukkelin ekan(?) levyn Peninteary(kai väärin kirjotettu)Blues, aika rajua bluesia koko levy. Fennicaan oli just tullu samaisen tatska ukkelin ennen julkasematonta matskua sisältävä levy. Eli "Watch out those pirates and outlaws..."
"South´s gonna rise again"

highwaywoman
Viestit: 153
Liittynyt: La 03.09.2005 18:22
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja highwaywoman » Ke 07.09.2005 20:53

Moi taas!
Tässä on Pekan sivut, joilta löydät "how to order"-osion eli puhnum. ym. Ja mies tosiaan ottaa vastaan myös listojensa ulkopuolelta tilauksia vastaan eli kun kerrot minkä levyn haluat niin hän tilaa sen sinulle. Hinnat ovat muutaman euron halvempia kuin esim. Fennicassa.
Hän päivittää sivujaan ahkerasti, joten ei ole pelkoa, että joku listan levyistä olisi jo myyty.
Kategoriaa löytyy:
-vinyylit blues, rock, country, jne.
-"savikiekot", jne.
-cd:t: rock, southern rock, blues, country, jne. Pääpaino countrylla ja rockilla
http://southern1.tripod.com
"And I can sing all them songs about Texas..."

Bocephus
Viestit: 70
Liittynyt: Ma 05.09.2005 18:08
Paikkakunta: Korso, VANTAA

Ostetaan musiikkia

Viesti Kirjoittaja Bocephus » To 08.09.2005 20:13

Thank you maám :D

Täytyypä ottaa yhteyksiä :twisted:

"i ain´t see nothing but spotlight, spotlight see nothing but me."
"South´s gonna rise again"

Vastaa Viestiin