Finnish Masters

Tanssiin liittyvä keskustelu
Vastaa Viestiin
-A-
Viestit: 74
Liittynyt: La 03.09.2005 10:54

Viesti Kirjoittaja -A- » Ke 17.01.2007 23:40

Sain just sovittua Masterssien kanssa että antavat kirjallisen tuomaripalautteen halukkaille. Palautteen voi tilata rekisteröinnin yhteydessä. Ohjeet tulee kisasivuille pikapuoliin www.finlandmasters.com

-A-
Viestit: 74
Liittynyt: La 03.09.2005 10:54

Viesti Kirjoittaja -A- » To 18.01.2007 01:06

Minä taas!!!
Lisää uutisia:
Moninkertainen ja tämän vuoden UCWDC:n Super Star Maailman Mestari
Sydney Smyth tulee Finnish Masterseihin.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 18.01.2007 11:43

AIVAN MAHTAVAA :D :) :lol:

vierailija

Viesti Kirjoittaja vierailija » To 18.01.2007 19:21

Oi niin onkin :D :D :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 22.01.2007 13:13

Sydney on aivan hurmaava pieni tehopakkaus :lol:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 22.01.2007 14:27

ai hurmaava :shock:

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 22.01.2007 18:09

Löytyykö Sydneystä kuvaa?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma 22.01.2007 18:16

Googlettamalla melkein 7000 kpl :wink:

-A-
Viestit: 74
Liittynyt: La 03.09.2005 10:54

Viesti Kirjoittaja -A- » Ma 22.01.2007 19:23


Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti 23.01.2007 13:32

:shock: :shock: Saako tosiaan kokenut tanssiopettaja osallistua Newcomereihin?

-A-
Viestit: 74
Liittynyt: La 03.09.2005 10:54

Viesti Kirjoittaja -A- » Ti 23.01.2007 18:38

Hitto mitä sähläystä taas tän mun kirjautumisen kaa, ensin kirjotat kilometrin tekstiä ja sit huomaat että unohdit kirjautua ja sit kun kirjaudut nii varmaan joku peikko on käyny hävittämässä sen sun tekstin, f**k!

Mut siis tässä jotain kommentin tynkää tohon edelliseen viestiin:
Kävin hätäsesti selaamassa fin masterssien osallistujaluettelon mut en kyllä ainakaan sieltä löytäny yhtään kokenutta tanssinopettajaa (enhän mä raukka kyllä tietenkään kaikkia tunne) jokunen tanssinohjaaja siellä tais olla.
Masterssien säännöthän sanoo että tanssinopettajien suositus (huom. suositus) aloitustaso on div. 3 intermediate.
Itse painottasin tossa luokkavalinnassa ennemminkin tanssillisia taitoja ja aikaisempaa kilpailukokemusta kun jotain tanssinohjaajan pätevyyttä (kun ei ne kaikki tanssinopettajatkaan niin kummosia oo :D )
Olisko sulla edellinen vieras heittää joku tietty osallistuja joka on mielestäsi ihan väärässä sarjassa vai oliko toi kysymys ihan vaan yleisellä tasolla, heh heh!

A-J
Viestit: 53
Liittynyt: La 03.09.2005 15:56

Viesti Kirjoittaja A-J » Ti 23.01.2007 22:05

-A- kirjoitti:Itse painottasin tossa luokkavalinnassa ennemminkin tanssillisia taitoja ja aikaisempaa kilpailukokemusta kun jotain tanssinohjaajan pätevyyttä (kun ei ne kaikki tanssinopettajatkaan niin kummosia oo :D )
Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani - oikea aloitussarjani taitaisi olla Ultra Newcomer, vaikka olenkin jo ohjannut jokusen vuoden. Miten se nyt menikään:
- ne jotka osaa tekee
- ne jotka ei osaa opettaa
- ne jotka ei osaa opettaa johtaa
- ne jotka ei osaa johtaa istuvat valtiopäivillä tai julkishallinossa yrittämässä tehdä kaikkien edellisten toiminnan mahdottomaksi-
- ne jotka eivät osaa hallinnoida konsultoivat

Olen sentään edennyt konsulttitasolta jo opettajatasolle ;)

Sari
Viestit: 38
Liittynyt: Su 04.09.2005 09:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja Sari » Ke 24.01.2007 03:40

Mä ilmoittaudun myös tohon Ultra Newcomereihin. Silmää ja tietoa on miten asiat pitäisi tehdä, mutta kun oma pää/jalka-koordinaatio ei pelaa ja kroppa ei tottele niin minkäs teet?

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke 24.01.2007 12:22

-A- varmaan osaa sanoa, miksi Newcomereissa ei ole crystal -ikäluokkaa ollenkaan. Aika iso haarukka tuo 17-45 v :)

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » To 25.01.2007 12:08

Newcomereiden suuremman ikähaitarin taka-ajatuksena on tietysti se että mun ei tarvii ostaa niin paljon palkintoja!!!
Eikun siis oikeesti ajatus on se että tuossa sarjassa kilpailevat ovat niitä alottelijoita joilla tanssitaustaa ei ole kovin paljon jolloin he ovat taidollisesti kutakuinkin samalla viivalla ikäeroista huolimatta. Kun mennään ylempiin sarjoihin jolloin taidot ja tekniikka karttuvat on niiden omaksuminen erilaista iästä riippuen. Eli 17 vee kilpailija kehittyy luultavasti nopeammin kuin se neljäviitonen jolloin ikähaitaria pitää kaventaa jotta samassa ryhmässä kilpailevat olisivat taidollisesti taas suurin piirtein samalla viivalla.
Sääntöihin tulee luultavasti muutos ensi vuonna jolloin tuota newcomereidenkin ikähaarukkaa vähän kavennetaan mutta koska se ei ole voimassa vielä tänä vuonna niin sitä ei tietenkään voi soveltaa Worldseihin kvalifoivissa "osakilpailuissa".

-A-

Vastaa Viestiin