Vihasii?

Kaikki muut aiheet
Vastaa Viestiin
Chrystaltail

Vihasii?

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Su 19.07.2009 00:07

Ootteko te Rikkis ja Frank (erityisesti) mulle vihasii? Oon just kuullu et mun huumori ei oo muille huumorii ollenkaa.. Ja mä kuulemma otan huumoriks ihan ihme juttui jotka muut ei oo tarkottanu huumoriks ollenkaan. :( ... Luin tosiaan teidän vanhoja topiceja ja ihastuin ihan sikana teidän huumoriin kun luulin et se oli samanlaista kun mun ja aattelin että te kestätte mua mut ilmeisesti ei näin :( Sorry...

Simo Hankaniemi
Viestit: 957
Liittynyt: Pe 09.03.2007 05:43

Viesti Kirjoittaja Simo Hankaniemi » Su 19.07.2009 02:07

Frank ja Rikkis ovat pinnan alla lyyrisen herkkiä poikia, kannattaa vähän miettiä, mitä laukoo. Huumorisi on kieltämättä hiukan burleskia toisinaan, sikäli kyllä muodikasta, mutta saattaa loukata joidenkin miesten herkimpiä tunteita.

Frank

Re: Vihasii?

Viesti Kirjoittaja Frank » Su 19.07.2009 10:05

Chrystaltail kirjoitti:Ootteko te Rikkis ja Frank (erityisesti) mulle vihasii? Oon just kuullu et mun huumori ei oo muille huumorii ollenkaa.. Ja mä kuulemma otan huumoriks ihan ihme juttui jotka muut ei oo tarkottanu huumoriks ollenkaan. :( ... Luin tosiaan teidän vanhoja topiceja ja ihastuin ihan sikana teidän huumoriin kun luulin et se oli samanlaista kun mun ja aattelin että te kestätte mua mut ilmeisesti ei näin :( Sorry...
Noh noh, miksi minä erityisesti? Mutta ei, en oo. Mä oon aika suora ja spontaani tapaus itsekkin joten en tiedä onko mulla varaa varsinaisesti "suuttua" kellekkään oikein mistään kun itsekin lauon asioita aika herkästi (vaikkakin sitten nynnymäisesti saatan katua sanomisiani later, kun en niitä niin tarkoittanut kuin ne alunperin tuli suusta ulos). Tosin mä "kadun" niitä vain silloin kun oon sanonu jotain mitä ei ois pitäny sanoa, esim. sellaiselle tyypille jonka kans mulle on merkitystä olla väleissä. Ja esim. jos sä meinaat tällä palstalla viihtyä ja puhua Inkkareista/Lännestä niin silloin sillä on merkitystä. Mistä tulikin mieleen, että jos (ja ilm. kun) meinaat täl palstalla viihtyä niin voisit vihdoinkin rekisteröityä koska silloin tällaiset "välienselvittelytki" vois hoitaa privatemessageilla ja kun se rekkaaminen ei kumminkaan muuta mitään kuten on monta kertaa mainittu ja ja ja...you know.

Mutta takaisin topiciin eli, saahan ja pitäähän asioista olla erimieltä ja joistain samaakin, sitähän kutsutaan juuri keskusteluksi kun tästä otetaan selvää, että miten on. Tärkeintä kai aina kumminkin ois, että niistä voi keskustella menemättä henkilökohtaisuuksiin, eli edes jollain tavalla rakentavasti ja aiheeseen liittyen. Tähän henk.koht. menemiseen oon joskus sortunut itsekkin ja pyydän anteeksi. Eniten mua kai "kaihertaa" se (josko jonkin asian nyt pitää kaivella) että mielestäni kun ollaan jonkun topicin alla tässä "riehuttu", ja jos oon koittanu vähän saada rauhaa maahan tai "tarjota sovintoa" (kuvainnolisesti sanoen), mutta se ei oo oikein tuntunut kelpaavan vaan on tullut vaan lisää vettä myllyyn...niin se on vituttanu.
Usko tai älä (ja toivottavasti tätä ei oo vaikea uskoa :D) mutta mä en nauti "riitelemisestä" tai väittelystä, ellei se sitten liity aiheeseen eli Inkkari historiaan ja ole oikeasti mahdollista, että asiasta voi väitellä.

Toinen pointti mikä sut saattaa saada tuntemaan noin on se, että me Rikkiksen ja Simon ja Wequashimin ja ehhh... kaikkien muiden kanssa tunnetaan toisemme ihan livenäkin, jo parinkolmenkymmenen vuoden ajalta. Sua taas ei, vaikkakaan se ei mitään haittaa, voihan sitä silti keskustella... huumoriin vaan ei tule suhtauduttua ihan samalla tavalla jos joku tuntematon sanoo esim. jotain henkilökohtaista tai laukoo jotain himmeetä, kuin jos taas joku vanha tuttu vuosien takaa sanoo sen...

You know. It's all good, no stress. Koitetaan vaan olla ihmisiks ja otetaan uus alku tyhjältä pöydältä ;).

Wow... olipa ravisteleva kokemus, tuntuu ihan kuin olisin avautunut ekaa kertaa elämässäni oikein kunnolla ja "herkästi"... taidampa tästä lähteä keittämään aamukahvia ja sit meen ostamaan vaik kukkia tai jotain... No ei vaan, kun nyt kerran kysyit niin, mä henk.koht. tykkään jubata asioista, mutta riitelystä tai piilovittuilusta ilman pointtia mä en tykkää (taitava sarkasmi ilman ilkeyttä on tietenkin eri asia ;)).
Mutta jatketaan tästä ja koita tutustua vaikka Little Wolfiin muutenkin kuin vain sen ulkonäköön niin, ehkä Inkkari "aihe" alkaa kiinnostamaan vielä enempi ja on enempi yhteistä puhuttavaa.

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Su 19.07.2009 15:48

Simo Hankaniemi kirjoitti:Frank ja Rikkis ovat pinnan alla lyyrisen herkkiä poikia, kannattaa vähän miettiä, mitä laukoo. Huumorisi on kieltämättä hiukan burleskia toisinaan, sikäli kyllä muodikasta, mutta saattaa loukata joidenkin miesten herkimpiä tunteita.
Mut kuinka mä voin naisena tietää mikä miehestä kuulostaa burleskilta?
Chrystaltail kirjoitti:Ootteko te Rikkis ja Frank (erityisesti) mulle vihasii? Oon just kuullu et mun huumori ei oo muille huumorii ollenkaa.. Ja mä kuulemma otan huumoriks ihan ihme juttui jotka muut ei oo tarkottanu huumoriks ollenkaan. :( ... Luin tosiaan teidän vanhoja topiceja ja ihastuin ihan sikana teidän huumoriin kun luulin et se oli samanlaista kun mun ja aattelin että te kestätte mua mut ilmeisesti ei näin :( Sorry...
Frank kirjoitti:Noh noh, miksi minä erityisesti?
Koska sä esim. edelleen poistelet/muuttelet viestejäs sitä mukaa kun mä niitä kommentoin.
Frank kirjoitti: Mutta ei, en oo.
OK
Frank kirjoitti: Mä oon aika suora ja spontaani tapaus itsekkin joten en tiedä onko mulla varaa varsinaisesti "suuttua" kellekkään oikein mistään kun itsekin lauon asioita aika herkästi (vaikkakin sitten nynnymäisesti saatan katua sanomisiani later, kun en niitä niin tarkoittanut kuin ne alunperin tuli suusta ulos. Tosin mä "kadun" niitä vain silloin kun oon sanonu jotain mitä ei ois pitäny sanoa, esim. sellaiselle tyypille jonka kans mulle on merkitystä olla väleissä. Ja esim. jos sä meinaat tällä palstalla viihtyä ja puhua Inkkareista/Lännestä niin silloin sillä on merkitystä). Mistä tulikin mieleen, että jos (ja ilm. kun) meinaat täl palstalla viihtyä niin voisit vihdoinkin rekisteröityä koska silloin tällaiset "välienselvittelytki" vois hoitaa privatemessageilla ja kun se rekkaaminen ei kumminkaan muuta mitään kuten on monta kertaa mainittu ja ja ja...).
No sikshän mäkin täs kyselen
Frank kirjoitti: Mutta takaisin topiciin eli, saahan ja pitäähän asioista olla erimieltä ja joistain samaakin, sitähän kutsutaan juuri keskusteluksi kun tästä otetaan selvää, että miten on. Tärkeintä kai aina kumminkin ois, että niistä voi keskustella menemättä henkilökohtaisuuksiin, eli edes jollain tavalla rakentavasti ja aiheeseen liittyen. Tähän henk.koht. menemiseen oon joskus sortunut itsekkin ja pyydän anteeksi. Eniten mua kai "kaihertaa" se (josko jonkin asian nyt pitää kaivella) että mielestäni kun ollaan jonkun topicin alla tässä "riehuttu", ja jos oon koittanu vähän saada rauhaa maahan tai "tarjota sovintoa" (kuvainnolisesti sanoen), mutta se ei oo oikein tuntunut kelpaavan vaan on tullut vaan lisää vettä myllyyn...niin se on vituttanu. .
Johtuisko siitä et peräs on aina joku tällane alentuva heitto:
Frank kirjoitti: Mutta jatketaan tästä ja koita tutustua vaikka Little Wolfiin muutenkin kuin vain sen ulkonäköön niin, ehkä Inkkari "aihe" alkaa kiinnostamaan vielä enempi ja on enempi yhteistä puhuttavaa.
:mrgreen:
Frank kirjoitti: Usko tai älä (ja toivottavasti tätä ei oo vaikea uskoa :D) mutta mä en nauti "riitelemisestä" tai väittelystä, ellei se sitten liity aiheeseen eli Inkkari historiaan ja ole oikeasti mahdollista, että asiasta voi väitellä.
Ootko ihan varma? Voisin väitellä tosta sun ylemmästä kommentistas :wink:
Frank kirjoitti:Toinen pointti mikä sut saattaa saada tuntemaan noin on se, että me Rikkiksen ja Simon ja Wequashimin ja ehhh... kaikkien muiden kanssa tunnetaan toisemme ihan livenäkin, jo parinkolmenkymmenen vuoden ajalta. Sua taas ei, vaikkakaan se ei mitään haittaa, voihan sitä silti keskustella... huumoriin vaan ei tule suhtauduttua ihan samalla tavalla jos joku tuntematon sanoo esim. jotain henkilökohtaista tai laukoo jotain himmeetä, kuin jos taas joku vanha tuttu vuosien takaa sanoo sen...
Voi olla
Frank kirjoitti:You know. It's all good, no stress. Koitetaan vaan olla ihmisiks ja otetaan uus alku tyhjältä pöydältä ;).
OK mutta oon realistina eri mieltä tosta pöydästä :lol: Jos on tulkintaongelmaa niin ei se mihinkään hävii, siihen vaa voi halutessaan oppii suhtautumaan
Frank kirjoitti: Wow... olipa ravisteleva kokemus, tuntuu ihan kuin olisin avautunut ekaa kertaa elämässäni oikein kunnolla ja "herkästi"... taidampa tästä lähteä keittämään aamukahvia ja sit meen ostamaan vaik kukkia tai jotain... No ei vaan, kun nyt kerran kysyit niin, mä henk.koht. tykkään jubata asioista, mutta riitelystä tai piilovittuilusta ilman pointtia mä en tykkää (taitava sarkasmi ilman ilkeyttä on tietenkin eri asia ;)).
Joo, kiitti herkistelystä. Käy ostaa kattila :D

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » Su 19.07.2009 15:53

Hmm... ok, koitan olla käyttäytymättä alentavasti josko oon niin tehny.
Mut ihan hyvä kun kirjotit tän topicin, ilman puhdistus tekee aina välillä hyvää. Koitetaan olla ihmisiks koko paletti ja katotaan kauan menee et ollaan ihan Simoja koko jengi ;).

Frank

Viesti Kirjoittaja Frank » Su 19.07.2009 15:54

Nyt mä lähen hakee sitä kattilaa... ja katotaan jos löytäsin vaik kassini samalla...

Chrystaltail

Viesti Kirjoittaja Chrystaltail » Pe 23.10.2009 21:27

Kuoliks se frank onneensa vai vaihtoks se vaa nikkii :shock:

Vastaa Viestiin